סופ"ש של העצמה זוגית

פוסט צרכנות

אזהרה
הטקסט הבא אינו מומלץ לקריאה לילדים מתחת לגיל 18 ו/או רווקים צעירים ו/או נשואים טריים ללא ילדים.
ראו הוזהרתם :)

אז מה ילדה בת 21 צריכה סה"כ ?

קחו את סיוון נניח, חיילת משוחררת מהנח"ל , חסכה קצת במלצרות בסופ"ש  , אמא ואבא נתנו קצת , ועכשיו היא מתכננת את ה-טיול של אחרי הצבא.
חושבת על דרום אמריקה לאיזה חודשיים ואולי אח"כ תחבור לחברה עם עגלה באוסטרליה, גם שם תעשה כמה שקלים ותבלה בין לבין, בתכנון גם חודשיים שלושה  , גג חצי שנה מאז שהיא ממריאה מנתב"ג היא בארץ חזרה עם ים חוויות וקצת כסף שיעזור לה לשכור דירה בשנקין עם השותפה מהעגלות באוסטרליה , היא תלמד בבין תחומי , ותחיה כמו רווקה תל אביבית , בחופשות הסמסטר היא תעשה גיחה לברלין  , לאמסטרדם לאיזה 5 ימים ו4 לילות לרוקן את הראש ולפנות מקום לעוד לימודים..
בשביל סיוון – זו החופשה האולטימטיבית.

ונניח סיוון מכירה את עידו למשל.
הוא גם לומד בבין תחומי והם כבר בדייט השני הבינו שזו אהבה . הם יוצאים כבר 3 שנים וסוגרים תאריך שנה לפני  , כי בגן שהם ראו יש רשימת המתנה של 9 חודשים לפחות.
ובין לבין הם חוסכים כדי לעשות ירח דבש בתאילנד. לפחות חודש. אולי חודשיים. זו החופשה הכי טובה שהם יכולים להעלות על דעתם, שנייה לפני שמתחילים את החיים האמיתיים. אמא ואבא שלה נורא שמחים בשמחתם , סיוון ועידו מדברים על החופשה שלהם אחרי החתונה ואמא ואבא של סיוון נזכרים איך אז הם נסעו לשבוע בפריז ועשו את סיוון שם במלון ליד השאנז אליזה ..

בשביל סיוון ועידו  – זוג צעיר , זו החופשה האולטימטיבית.

אבל עד שסיוון ועידו יתחתנו ויסעו לירח דבש , ועד שיבואו הילדים שלהם יפים בריאים צווחנים וממותגים לעולם , מעבר חד מהזוג הדימיוני , אליי.

כשמגיעים הילדים, מאזן הכוחות משתנה

אני ובן זוגי נשואים 13 שנים.
אנחנו חולקים 4 ילדים : תאומים בני 11 , נסיכה בת 7 תיכף ועוד שד משחת  אחד קטן בן כמעט כמעט 5.
שנינו עובדים, מחזיקים דירה עם משכנתא ו2 רכבים שקנינו בתשלומים , אנחנו נוסעים פעם בשנה , בדרך כלל בחודשי הקיץ ,לנופש משפחתי באחד מבתי המלון "הכל כלול" בארץ כדי שלא באמת ניאלץ לצאת מהמלון עם הכנופייה שלנו.
בכל יום מחדש אנחנו מבשלים ומנקים ומכבסים ושוב מטאטאים את הבית בפעם השלישית היום, ומחליפים מצעים , ומתקנים ארונות שילדים שובבים מטפסים עליהם ושוברים דלתות/מדפים/מגירות לפחות פעם בשבוע ,אנחנו מתמודדים עם בעיות קשב וריכוז ואנחנו מסיעים הלוך ושוב לחוגים פעמיים בשבוע ,לקאנטרי,  למרפאה בעיסוק ,לרכיבה טיפולית , לסבא או סבתא כשאנחנו צריכים ללכת לאירוע , ואנחנו הולכים פעם בחודש לאיזה בית קפה או מסעדה או סרט דרך הקופונים כשזה ממש משתלם כי לתחזק זוגיות זה עבודה בפני עצמה. לא פחות.
וגם אנחנו חולמים להעביר לילה שלם מחובקים בעירום מלא , לקום יקיצה טבעית ולשבת על התחת 3 שעות מול הים מול פלטת גבינות עם בקבוק יין ופשוט להיות זוג.
נטול ילדים, כביסות, בישולים וניקיונות. בלי "אמאאאא הוא אמר לי היא עשתה לי הם לקחו לי הוא גזר לי היא תלשה לי היא מסתכלת עליי הוא נושם לכיוון שלי "

אז מה עושים ?

פשוט, מגייסים את סבא/סבתא מ2 הכיוונים וגם חברים טובים ( הם צריכים להיות באמת חברים טובים ..) אם צריך , משאירים את הילדים ל24 שעות של רווקות , ופורשים למלון קרוב לבית.

בשישי האחרון פיזרתי את כולם לסבא סבתא , ארזתי תיק עם בגד החלפה ופיג'מה , מברשת שיניים ונסענו אני ובן זוגי ללילה אחד במלון Port&Blue     בנמל תל אביב.

קצת על המלון:
במלון 77 חדרים וסוויטות  , החל מחדרי דה לקס זוגיים ועד סוויטה נשיאותית מרשימה בגודלה ומעוצבת בצורה מטריפה.
כמו כן, לובי כניסה מעוצב עם פלטת צבעים מרגשת , שירות אישי של צוות המלון האינטימי הזה , המון מקצועיות וטוב טעם הוקדשו לעיצוב , וזה ללא ספק עונה על ההגדרה "מלון בוטיק" .
אנחנו הוזמנו להתארח בחדר זוגי דה לקס , ותשמעו, ראיתי מלונות. באמת. גם אלו שהם נגישים מבחינת המחיר הנוח וגם אלו שהם הרבה יותר מהתקציב שלי , ועדיין, גם החדר הכי "פשוט" במלון היה לא פחות ממושלם.

2015-11-20 14.49.49
היכולת לרדת לרזולוציות הכי הכי מורכבות כמו עיצוב חדר הרחצה , ראש הדוש המפנק, המיטה הענקית עם המזרן הענקי ולא 2 מחוברים שאני תמיד איכשהו מוצאת את עצמי נוחתת פנימה מתישהו..

2015-11-20 14.50.25
חלוקים ונעלי בית מפנקות חיכו לנו על המיטות , שוקולדים ובקבוק יין איכותי , בקבוקי מים אישיים לכל אחד ליד המיטה , עמדת קפה מאובזרת לחלוטין ומעל הכל – נוף מהמם , פשוט עוצר נשימה של נמל תל אביב.

2015-11-20 14.51.18
אז הגענו והתקלחנו והתפנקנו וישנו וראינו טלוויזיה עם חלוקים לבנים ורכים וריחניים ושתינו יין , מלא יין , והלכנו לטייל יד ביד בטיילת, והוא נישק אותי על המזח ואז צחקנו .. והיה לנו שקט.
היה לנו כיף.

2015-11-20 23.02.36

למחרת בבוקר , בשבת, כאשר היום התחיל ביקיצה טבעית מול הכחול הגדול הזה ,שתינו קפה חם והלכנו לאכול את ארוחת הבוקר בקפה נמרוד בטיילת, בבית המלון אין חדר אוכל והזמנת החדרים היא על בסיס לינה בלבד או לינה וארוחת בוקר שמוגשת במסעדות בסביבת המלון. אנחנו בחרנו בקפה נמרוד.

2015-11-21 11.58.11
ישבנו שעתיים מול הים ופשוט התענגנו על הלבד, על הכחול ומהארוחה הדשנה.
שום חופשה זוגית לא נקראת חופשה זוגית אם לא דופקים שנ"צ של 3 שעות.. אז גם זה היה כמובן..

את החדר החזרנו במוצאי שבת , ונסענו חזרה למציאות. לילדים, לכביסות לניקיונות לבישולים למשפחה.

אם תשאלו זוג עם ילדים, מהי החופשה המושלמת?

זה בטח יהיה משהו כזה, מסתפקים בלילה אחד לבד לבד מחוץ לבית, אוכל טוב ומלון מצויין ומפנק.
המלצה חמה לתחזוק הזוגיות.

דברים שלא ידעתי, ואם הייתי יודעת קודם..
1. בשבת בבוקר מוגשים קרואסונים חמימים לצד שתיה קרה בלובי המלון עבור כל אורחי המלון, שזה כשלעצמו יפה ומתחשב מאוד, לאור העניין שאין חדר אוכל במלון עצמו, כאילו שלא נצא לדרך על בטן ריקה לגמרי. יפה מאוד!
2. רק ביום שבת הבנתי שהקירות במלון יכלו בהחלט להיות עבים יותר או מבודדי רעש קצת יותר, מה שגרם לי להתנצל בשקט בשקט בלב על ליל אמש..
3.נמל תל אביב בשישי בערב הוא שומם. טוב או לא טוב, תשפטו אתם.

2015-11-21 12.41.10

חזרנו הביתה מלאים באנרגיות זוגיות טובות, רוויים בשינה איכותית ואוכל משובח, ספגנו אויר של ים וכחול בעיניים , היה לנו הרבה מקום בלב לחבק את ילדינו הנפלאים ואת סבא וסבתא המופלאים שעזרו לנו לצאת לחופשה המושלמת מבחינתנו .
מומלץ בחום!

מלון Port&Blue     רחוב צידון 1 תל אביב , מחירים, תאריכים פנויים ומידע נוסף – בלינק פה.